Výmena a vrátenie

Chcete tovar vymeniť/vrátiť? Pri výmene stačí vytvoriť novú objednávku a použiť kupón na dopravu zdarma, ktorý je vo výmennom formulári nižšie. Následne nám pôvodnú objednávku pošlite späť a vrátime Vám za ňu peniaze.

PÔVODNÝ BALÍK, KÓPIU FAKTÚRY A VYPLNENÝ FORMULÁR (STIAHNUŤ TU) NÁM POŠLITE DOPORUČENE NA ADRESU:

Filip Bevelagua
Ľ. Ondrejova 851/32,
97101 Prievidza,
Slovensko.

*Tovar nám v žiadnom prípade neposielajte na dobierku. Takýto balík neprevezmeme a zbytočne to zdrží proces výmeny/vrátenia tovaru.

*V prípade výmeny tovaru zo zahraničia nám najskôr napíšte na info@tastyslovakia.sk

 

Časté otázky

 

PREČO PRI VÝMENE MUSÍM TOVAR OBJEDNAŤ ZNOVA?
Tak zaistíme, že ďalší box sa k Vám dostane skôr ako keby sme museli čakať na balík, ktorý posielaš na výmenu. Za pôvodnú objednávku Vám samozrejme vrátime peniaze.

 

AKO ZÍSKAM DOPRAVU ZDARMA PRI VÝMENE?
Pri výmene Vám pošleme kupón na dopravu zdarma, ktorý použijete v novej objednávke, stačí stiahnuť formulár vyššie.

 

KEDY MI POŠLETE PENIAZE SPÄŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Zvyčajne do 4 pracovných dní od prijatia zásielky, najneskôr do 10.

 

V AKOM STAVE MUSÍ BYŤ TOVAR NA VRÁTENIE/VÝMENU?
Nesmie mať roztrhnutú alebo odlepenú ochrannú pásku z prednej strany Tasty Slovakia boxu.

 

TOVAR SOM KÚPIL/A AKO DARČEK PRED VIAC AKO 7 DŇAMI, JE MOŽNÉ HO VYMENIŤ?
Nieje. Tovar je potravinového charakteru. 7 dní na vrátenie, ktoré sme ukotvili do naších obchodných podmienok slúži aspoň pre prípady, ako sú poškodený obal alebo nevhodný darček.

 

KÚPIL/A SOM SI TOVAR NA PREDAJNOM EVENTE, AKO PRI VÝMENE POSTUPOVAŤ?
Rovnako ako pri zakúpení v e-shope. Namiesto čísla objednávky nám napíšte, na akom evente ste si tovar zakúpili. (napr: ITF Slovakiatour).

 

TOVAR MI PRIŠIEL POŠKODENÝ, AKO POSTUPOVAŤ?
V takomto prípade postupujte rovnako. Do formulára nezabudnite pripísať aj sumu poštovného späť k nám, preplatíme aj to.

 

VIAC OTÁZOK?
Napíšte nám na info@tastyslovakia.sk